Απορίες

1Πως μπορώ να αποκτήσω την κάρτα sim του πακέτου που με ενδιαφέρει ?
Πολύ απλά πηγαίνετε στην σελίδα «Παραγγελία» και συμπληρώστε την φόρμα που υπάρχει. Κάντε ένα έλεγχο ότι τα στοιχεία που συμπληρώνετε είναι σωστά και πατήστε αποστολή.

Έπειτα θα σας έρθει ένα αυτοματοποιημένο mail, με τους τρόπους τους οποίους μπορείτε να κάνετε την κατάθεση χρημάτων για την παραγγελία και την ενεργοποίηση τους πακέτου σας.

Μόλις γίνει η κατάθεση των χρημάτων, το ανάλογο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, θα επικοινωνήσει μαζί σας, ώστε να γίνει επιβεβαίωση της παραγγελίας σας και να σας σταλεί η κάρτα sim.
2Τι είναι το Τέλος Σύνδεσης που πρέπει να χρεωθώ με 19,90€ ?
Το τέλος σύνδεσης, είναι η αμοιβή που πρέπει να πληρώσετε μόνο την πρώτη φορά κατά την παραγγελία σας, ώστε να ενεργοποιηθεί η κάρτα sim που θα παραλάβετε.

Αυτό γίνεται επειδή η εταιρεία δεν σας δεσμεύει με πολύμηνα συμβόλαια, αλλά μη μηνιαίο.

Το τέλος σύνδεσης το πληρώνετε μόνο μία φορά, πάντα κατά την παραγγελία της κάρτας σας.

Όλοι οι επόμενοι λογαριασμοί για το χρονικό διάστημα που επιθυμείτε να μείνετε στην υπηρεσία μας, θα έχουν χρέωση μόνο το ποσό του πακέτου το οποίο έχετε επιλέξει.
3Τι είναι το τέλος Απενεργοποίησης και γιατί να το χρεωθώ 19,90€ ?
Το τέλος απενεργοποίησης, επιβάλλεται μόνο σε περίπτωση που δεν μας ενημερώσετε έγκαιρα, για την διακοπή της γραμμής.

Αν λοιπόν θέλετε να αποφύγετε να χρεωθείτε με τα τέλη απενεργοποίησης, θα πρέπει να μας γνωστοποιήσετε 1 μήνα πριν την έκδοση του επόμενου λογαριασμού, την επιθυμία σας να διακόψετε την γραμμή και το νούμερο που σας παρέχουμε.

Με αυτό τον τρόπο λοιπόν, αποφεύγετε την παρόν χρέωση.

Αν και είμαστε απολύτως σίγουροι, ότι θα είσαστε τόσο ευχαριστημένοι με την υπηρεσία μας, που δεν θα θέλετε με τίποτα να διακόψετε την συνεργασία μαζί μας.
4Πότε παραλαμβάνω την κάρτα sim που παράγγειλα ?
Η κάρτα sim του πακέτου που παραγγείλατε θα σας σταλεί με Courier αμέσως μόλις γίνει η επιβεβαίωση της κατάθεσης των χρημάτων.

Στέλνουμε παντού με Courier, οπότε υπολογίστε παράδοση σε όλη την Ελλάδα μέσα σε 3-4 μέρες και στην Νησιώτικη Ελλάδα μέσα σε 5-6 μέρες.
5Σε τι μέγεθος είναι η κάρτα sim που θα παραλάβω ?
Οι κάρτες οι οποίες στέλνουμε, είναι Multicard δηλαδή 3 σε 1. Η κάρτα sim που θα σας στείλουμε είναι 3 σε 1, δηλαδή κανονική SIM κι έχει εγκοπές να την σπάσετε μόνοι σας, σε microSIM καθώς επίσης και σε nanoSIM.

Με απλά λόγια δηλαδή, στην κάρτα sim που θα παραλάβετε είναι ενσωματωμένες οι δύο μικρότερες κάρτες, όπου μπορείτε να την μετατρέψετε ανάλογα την συσκευή που χρησιμοποιείτε.
6Πως ενεργοποιώ την κάρτα sim και τι να προσέξω ?
Η κάρτα που θα παραλάβετε, ενεργοποιείται αυτόματα με την αποστολή της σε εσάς.

Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι, πριν βάλετε την sim στην συσκευή σας, πηγαίνετε στο μενού (στις ρυθμίσεις) για να δείτε και να θυμάστε από πού αλλάζει η γλώσσα.

Αυτό το τονίζουμε, γιατί η εταιρεία είναι Γερμανική, οπότε η συσκευή καταλαβαίνει ότι πρόκειται για Γερμανική εταιρεία τηλεφωνίας και μπορεί να σας γυρίσει την γλώσσα του τηλεφώνου στα Γερμανικά, ανοίγοντας το την πρώτη φορά.

Αν όμως γνωρίζετε ή θυμάστε από πού αλλάζει η γλώσσα, τότε είναι πολύ απλό κι εύκολο να γυρίσετε την συσκευή στα Ελληνικά σε λιγότερο από 30’’ δευτερόλεπτα.
7Γιατί δεν μπορώ να μεταφέρω το νούμερο που έχω ήδη ?
Γιατί πολύ απλά, οι προσφορές για απεριόριστο χρόνο ομιλίας που έχουμε πετύχει, είναι από Γερμανική εταιρεία.

Αυτό σημαίνει ότι και το νούμερο που θα αποκτήσετε παίρνοντας κάποιο από τα πακέτα που υπάρχουν, θα είναι Γερμανικό.

Σκεφτείτε όμως, ποιο είναι το ποιο βασικό θέμα, το τι νούμερο έχετε ή το τι ποσό πληρώνετε?

Αν πάλι είναι τόσο σημαντικό για εσάς το νούμερο που έχετε, μπορείτε πολύ απλά να το γυρίσετε σε κάρτα (καρτοκινητή) για να μην χάσετε το νούμερο και να το συντηρείτε βάζοντας απλά μια κάρτα 10€ το χρόνο.

Έτσι δεν θα χάνεται και τις κλείσεις που σας παίρνουν.

Παράλληλα μπορείτε πολύ εύκολα με ένα sms, να ενημερώσετε όλους τους γνωστούς σας για το νέο σας νούμερο, ώστε να το αποθηκεύσουν και να ξέρουν όταν τους καλείτε.
8Τι είναι το Ελληνικό νούμερο που αναφέρετε, σε κάποιο από τα πακέτα ?
Έχουμε πετύχει μια ειδική συμφωνία, κι έχουμε καταφέρει να μπορούμε να αριθμοδοτούμε με Ελληνικά νούμερα, όσους δεν επιθυμούν να αποκτήσουν πακέτο με Γερμανικό αριθμό.

Εδώ βέβαια να σας κάνουμε γνωστό ότι, δεν μπορείτε να μεταφέρετε το ήδη υπάρχον νούμερο που μπορεί να έχετε από άλλη εταιρεία.

Όλα τα νούμερα που δίνονται, αριθμοδοτούνται με το πρόθεμα που έχει ήδη η πόλη σας, όπως παράδειγμα τα σταθερά τηλέφωνα.

Αν για παράδειγμα, κάποιος που μένει Αθήνα θέλει να πάρει το πακέτο που έχουμε με Ελληνικό νούμερο, τότε το τηλέφωνο θα ξεκινάει όπως τα σταθερά της Αθήνας με 210.
9Ποιο δίκτυο θα με εξυπηρετεί και θα δίνει σήμα στο κινητό μου ?
Η συμφωνία έχει γίνει και με τα 3 υπάρχοντα δίκτυα που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην Ελλάδα.

Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε σήμα και θα σας εξυπηρετεί, μια από τις τρεις αυτές εταιρείες ή και εναλλάξ, ανάλογα την περιοχή και το μέρος που κινήστε.

Το σήμα σας θα είναι πάντα άριστο και θα μπορείτε να μιλάτε αδιάκοπα. Πιθανόν να μην έχετε κάποια στιγμή και σε κάποιο σημείο σήμα, αυτό βέβαια θα γίνει μόνο όταν δεν θα έχει καμία εταιρεία από τις Ελληνικές σήμα στην περιοχή που κινήστε.
10Πως μπορώ και τι ρυθμίσεις χρειάζονται για να συνδεθώ στο internet ?
Μην αγχώνεστε για τίποτα, τα έχουμε φροντίσει όλα εμείς. Αν η συσκευή που θα τοποθετήσετε την κάρτα sim που θα σας στείλουμε, πριν είχε άλλη κάρτα μέσα και είχαν γίνει οι ρυθμίσεις του internet, τότε δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα.

Αν όμως η συσκευή που θα τοποθετήσετε την κάρτα sim, δεν είχε ρυθμιστεί στο παρελθόν ή είναι καινούρια, τότε θα σας έρθουν 3 μηνύματα / sms (θα είναι στην Γερμανική γλώσσα).

Στο τρίτο κατά σειρά sms που θα παραλάβετε θα περιέχει ένα σύνδεσμο (link) μέσα τον οποίο θα πρέπει να πατήσετε και οι ρυθμίσεις στη συσκευής για πρόσβαση στο internet θα γίνουν αυτόματα.
11Μπορώ να αποκτήσω επιπλέον Gb για internet ?
Όχι δεν υπάρχουν έξτρα πακέτα, ώστε να μπορείτε να αγοράσετε περισσότερα Gb στο internet. Δεν πρέπει να σας αγχώνει όμως αυτό.

Ανάλογα το πακέτο που έχετε επιλέξει, έχετε 1Gb ή 2Gb internet με ταχύτητες LTE/4G Hhighspeed, μόλις όμως καταναλώσετε τα Gb που σας παρέχει το πακέτο σας, εσείς θα συνεχίσετε να έχετε internet απλά σε χαμηλότερες ταχύτητες, χωρίς όμως κάποια έξτρα χρέωση. Δεν σας αφήνουμε ακάλυπτους ποτέ…
12Με ποιούς τρόπους θα μπορώ να εξοφλώ το λογαριασμό μου ?
Υπάρχουν διάφορες επιλογές και μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο που σας διευκολύνει περισσότερο.

Μπορεί να γίνει με τραπεζική κατάθεση. Μπορεί να γίνει με μεταφορά χρημάτων μέσο E-banking. Μπορεί να γίνει ηλεκτρονική πληρωμή μέσο PayPal.

Αν θέλετε να κάνετε τις πληρωμές σας ηλεκτρονικά αλλά δεν έχετε την ανάλογη εμπειρία, τότε καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε ένα συγγενή ή φίλο, που να μπορεί να σας δείξει.

Εδώ να σας ενημερώσουμε ότι θα έχετε κάποια προμήθεια από την εκάστοτε τράπεζα που μπορεί να είναι 1€ με 2€ όταν γίνεται με E-banking ή με PayPal (στο ταμείο των τραπεζών είναι μεγαλύτερη η προμήθεια που χρεώνουν).
13Τι χρεώσεις θα έχουν όσοι με καλούν ?
Αν έχετε πάρει από εμάς κάποιο πακέτο με Γερμανικό νούμερο και σας καλούν από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο της Ελλάδας, τότε αυτοί που σας καλούν θα χρεώνονται σαν κλήση εξωτερικού.

Αν έχετε πάρει από εμάς κάποιο πακέτο με Ελληνικό νούμερο και σας καλούν από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο της Ελλάδας, τότε αυτοί που σας καλούν θα χρεώνονται σαν αστική κλήση.

Αν έχετε πάρει από εμάς κάποιο πακέτο με Γερμανικό νούμερο και σας καλούν από άλλο Γερμανικό νούμερο που έχουν πάρει από εμάς τότε δεν χρεώνονται απολύτως τίποτα.
14Ποια είναι η εταιρεία που παρέχει αυτήν την υπηρεσία ?
Εμείς έχουμε την Klik advertising και είμαστε συνεργάτες της Media Europe MME Ltd η οποία μας έχει δώσει το δικαίωμα να προσφέρουμε τις υπηρεσίες αυτές σε όλη την Ελλάδα, σαν συνεργάτες και όχι σαν αποκλειστικοί αντιπρόσωποι.

Αν επιθυμείτε να αποκτήσετε κάποιο από τα προσφερόμενα πακέτα αλλά δεν θέλετε να το πάρετε από εμάς, μπορείτε φυσικά να το αποκτήσετε από το site της μαμάς εταιρείας το οποίο είναι το www.hellasphone.com.

Η εταιρεία Media Europe MME Ltd εδρεύει στην οδό Θεσσαλονίκης 5, Platy Trade Center, BLC B, Γρ. Β15, Αγλαντζιά, 2122 Λευκωσία στην Κύπρο και με ΑΦΜ/ΔΟΥ: CY 103 247 19I.